Produse noi

Produse noi

Livrare și returnare.

Livrarea pachetului dvs.

În raza orașului Chișinău, livrarea se efectuează în ziua efectuării comenzii, în intervalul de ore 10:30-20:00, sau în intervalul dorit de dvs., livrăm de luni până duminică. Puteți alege 2-3 mărimi/modele pe care să vi le livrăm, iar dvs. să alegeți perechea potrivită după ce le măsurați pe toate.în caz că la livrare depistați că mărimea nu se potrivește, vă puteți refuza fără a achita costul livrării.

În oricare altă localitate din Moldova, exceptând or. Chișinău livrarea se efectuează în 24 ore, adică a 2-a zi după plasarea comenzii. Livrarea se efectuează prin curier, până la ușa casei. La primire puteți despacheta coletul, și măsura încălțămintea. În caz că se potrivește, o cumpărați achitând cash curierului, în caz că nu se potrivește, vă puteți refuza fără a achita costul livrării. Livrările în alte localități decât Chișinău se efectuează în intervalul de ore 09:00-18:00, de luni până sâmbătă.

Returnarea produselor.

Puteți returna, sau schimba orice produs din magazin, în maxim 30 zile calendaristice de la cumpărare, cu condiția păstrării aspectului ca la primire, și a ambalajului. Returul se efectuează în baza certificatului de garanție.

Garanții.

DANVICTOR S.R.L (denumită în cele ce urmează Talisman Store), în calitate de vânzător al produselor, asigură garanția produselor achiziționate de dumneavoastră. 

Informațiile și pictogramele privind compoziția și instrucțiunile de curățare și întreținere a produselor, se găsesc fie pe eticheta interioară a produselor, fie pe eticheta din carton ataşată acestora, fie în descrierea produselor din pagina noastră de facebook/instagram. Acestea sunt specifice fiecărui tip de produs. 

Pentru acordarea garanției, vă rugăm să consultați și să respectați instrucțiunile de curățare și întreținere specifice fiecărui produs.

Garanția devine inaplicabilă, și Talisman Store nu poate fi făcut răspunzător de niciun fel de defect ce poate apărea datorită: 

• procesului de curățare/spălare/întreținere care nu respectă instrucțiunile specifice fiecărui produs, indicate conform celor de mai sus; 

• depozitării sau utilizării produselor în condiții de umiditate;

• decolorării ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de căldură; 

• deteriorărilor mecanice; 

• reparării sau modificării făcute de persoane neautorizate; 

• uzurii normale a produsului; 

• utilizării în condiții improprii, incorecte, de către consumator, altele decât cele pentru care produsul a fost proiectat.

Garanția comercială:

Talisman Store asigură pentru încălțămintea vândută o garanție comercială de 30-90 de zile calendaristice de la data cumpărării produsului, pentru deficiente neimputabile consumatorului, cu condiția respectării recomandărilor de utilizare și întreținere.

În cazul neconformității produsului, consumatorul are dreptul de a solicita Talisman Store repararea produsului. Dacă repararea nu e posibilă, produsul va fi înlocuit cu unul identic, sau, cu un alt produs la alegere, diferența de preț va fi rambursată de magazin, sau cumpărător, după caz.

Orice reparație nu poate depăși 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunoștința Talisman Store lipsa de conformitate a produsului. Deteriorările produselor, cum ar fi, de exemplu: zgârieturile, petele, rupturile care nu au fost aduse la cunoștința Talisman Store în momentul cumpărării produsului de către consumator, nu sunt acoperite de garantie. Intervențiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instrucțiunilor de întreținere și curățare, precum și utilizarea acestuia în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput conduce la anularea garanției. 

Uzura excesivă a tocurilor datorată tocirii și deteriorările fețelor sau ale tălpilor, apărute în urma lovirii sau frecării cu alte materiale, suprafețe sau expunerii la soare sau la temperaturi ridicate, nu sunt acoperite de garantie. 

Spălarea încălțămintei în maşina de spălat, curățarea cu detergenți de rufe sau produse de albire se face pe propriul risc și are ca urmare pierderea garanției. 

Talisman Store nu poate fi făcut responsabil pentru defectele apărute ca urmare a contactului cu pavajul, asperităţile terenului și nici pentru defectele rezultate din agățarea sau călcarea pe obiecte ascuțite: metale, pietre, sticlă, etc. 

Deteriorările apărute ca urmare a contactului cu solvenți, combustibili, nisip, smoală, bitumul moale sau alte materiale corozive nu sunt acoperite de garanție. Excepție face încălțămintea special concepută. 

Slide backgroundSlide thumbnail

Ce spun clienții noștri?

Slide backgroundSlide thumbnail
Slide backgroundSlide thumbnail
Slide backgroundSlide thumbnail
Slide backgroundSlide thumbnail
Slide backgroundSlide thumbnail
Slide backgroundSlide thumbnail
Slide backgroundSlide thumbnail
Slide backgroundSlide thumbnail
Slide backgroundSlide thumbnail
Slide backgroundSlide thumbnail